Make up store

Jag har varit på stan och spenderat för mycket på make up store. Jag var lika lost som vanligt när jag gick runt i djungeln på kicks. Hittade den jag hade innan men det har varit något för gul i tonen, mycket bättre en för mörk men fortfarande inte perfekt.
Visste att många var för mörka sedan tidigare, har testat dom innan. Efter ett tag hittade jag en i rätt färg men var inte nöjd med settet man skulle sätta på den. Därför tog jag mit bankkort och gick iväg till make up store.
Så skönt det var, jag går in i den svarta butiken och bara får hjälp! Bara så där på en gång. Dom har många nyanser och framförallt är dom kunniga. Tack för det! Där har jag alla anledningar att inte bry mig om priset, slutade på ungefär 500kr för puder och foundation. Vilket inte är överdrivet mycket men inte jättebilligt heller. Tänker inte ens klaga på det, så värt, så värt!
Nu ska jag testa dom, äta, plugga och sedan åka iväg till träningen. Ska försöka få nya bilder från stallet också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0