my love

Nu tänker jag strunta i att denna låt finns på twilight soundtracket. Försökte söka på låten och tog evigheter innan jag hittade något som inte var klipp från twilght. Ja så har den filmen försört en till bra låt, SUCK...
Nej låten är fortfarande lika bra men det gör mig sur att dom förstör komentarsfälten med typ "bella edward ahh <333333" eller om hur mycket dom älskar filmen och tra lalala.
Stör mig så på deras egengjorda filmer med sener från filmerna som dom klipper ihop eller att alla heter något liknande som new moon, twlight(lover), eclipse osv Ni fattar poängen, förståts med massa siffror och tecken bakom för att namnen redan är tagna.
Men som sagt lyssnar på låten om och om igen, inte dess fel att den varit med i den där filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0