Ne usch. Orkar inte med allting och inget ...

Ne usch. Orkar inte med allting och inget går som jag vill. Sen måndag i skolan. Min dator är trasig, om jag har TUR får jag tillbaka den om två veckor. Där av anledningen till mobilbloggadet. Jag är trött, har trängsverk och måste plugga spanska. Idiot lärare som ger en läxa från FREDAG - TISDAG. Eftersom jag har ett LIV så pluggar jag inte glosor över helger. Fattar ingen det? På måndagar har jag träning och slutat sent. Tror någon att jag kan plugga då? Cp-matteprov som gick bra men andra saker... ja jag orkar inte ens förklara. Skitdag, men det enda som får mig ur sägen dessa jävla måndagar är träningen. Men nu får jag inte åka om jag inte gör läxor: "skola kommer före träningar, det har vi alltid sagt!" Tydligen vill mina päron döda mig också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0