problemet: ny foundation

Usch, det är inte många gånger jag inte har lust och spendera mina pengar på shopping. Jag kastar ofta pengar runt mig som det var papper utan värde. Så fort jag har några på kontot spenderas dom upp väldigt fort.
Tror jag skrev om det här förra gången jag skulle köpa foundation också. Känns som att ge sig in i en okänd djungel av toner, konsistenser, märken, appliceringsmetoder, olika hög täckningsgrad, olika finishar och olika hudtyper. Försökte gå och hitta en i tisdags men gav upp. Jag behöver HÄLP! Så nu ska jag in i någon affär och be om hjälp. HÄLP MIG NI KUNNIGA, ni make upp artister, ni som vet.
Jag har så ljus hy att många även om man tar den justaste toen blir för mörka. Vem vill de ut som en fjortis i fejan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0