rhythm

Jag stänger ned datorn och börjar gå ned för trappan mot köket då ser jag att hela huset är släckt och allting är mörkt. Varför är hela huset mörkt? var är alla? Smyger in till köket och tittar på klockan på mikron. Aha, smart Kerstin Sara Falk alla sover för att klockan är 02.30
.
Jag har helt förlorat min normala dygnsrytm under lovet. Är i vanliga fall ganska morgonpigg, men nu vaknar jag runt 12-13. Har ALDRIG hänt förut! Jag tycker att efter 00-01 kan man börja gå och sova på helger och vakna 6 är inget problem. Så har börjat inse att innan skolan måste jag ha hittat tillbaka till mitt vanliga schema eller så kommer jag dö... eller i alla fall somna över bänken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0