Söt mössa/luva

Eftersom hela helgen kommer handla om hästar, hästar och åter hästar så vet jag inte hur jag skulle få in 2-3 inlägg om dagen om det ämnet utan att min statistik skulle droppa till LÅGA nivåer. Men ni kommer nog få stå ut med ett och annat inlägg till om ämnet. Idag ska jag städa och sedan åka till stallet för att göra ådring en viss Jens.
Som tur är det inte lerigt ute. Han har en färg som inte riktigt är lätt och få ren och fin. Men ska inte klaga han kunde varit skimmel (vit) nu är han Isabellfärgad/fux (ljusgul, jag såg precis att jag lade ut en bild på honom i förra inlägget titta där). Opraktiska färger att ha på en häst.
Tvättat den lilla luvan eftersom han är ljudkänslig, något jag inte behövt använda på Spikkel eller Gibson tidigare. Söt är den i alla fall. Matchande schabrak till, CHECK! Nej nu måste jag sluta, städa och sedan dra, hörs!
nyduschad, osminkad och oseriös, men det kanske jag inte behöver förklara. Syns nog ganska bra i alla fal.
Jens är nog också betydlig sötare i luvan en vad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0