The Kids Are Not Alright

Nya gg avsnittet (Gossip Girl) släpptes igår i usa och vaknade tidigt för och klistra mig fast vid datorn och se det. Jag hatar den långa jul uppehållet serien haft. Gått mig på nerverna att alla mina favoritserier jag är mycket (överdrivet) insatt i inte gått på flera veckor. Men nu är livet tillbaka i rätt ordning och jag ÄLSKAR DET!
Ska inte betetta något eftersom jag inte vet hur långt säsongen har kommit i Sverige och det är inte första gången jag skulle förstöra för mina vänner genom och råka säga något.
Först Chuck and Blair (chair), jag menar ska jag välja en bild måste dom vara med. Alting annat är inte OK! Om ni har missat ep:(6),7,8&9, titta genast!
Sen den där klänningen. Jag vet inte hur jag ska beskriva dem med annat en underbar. Min favorit under hela säsongen (so far)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0