Some people have real problems

ja anda har riktiga problem medan mina bekymmer är relaterade till att jag fick en lust att dricka te:
  • Vilken av alla mina favoritkoppar sak jag andvända? hmmmm rikigt svårt!
  • Mitt saffrans te börjar ta slut. Sorgen är STOR!
  • Hur extremt svårt det är att sitta i sängen dricka te och blogga samtidigt. Prova själva!
  • Hur svårt det var och hitta ett ställe där jag kan ställa koppen för och skriva olika tecken som exempel ?
  • Jag hatar dom där smulorna av teblad som bildar sig på botten av koppen. ÄCKLIGT
Här har ni det som har varit de största problemen so far på min dag, ibland har man det bra helt enkelt. Blev tillslut den blå som står där bakom samma modell som den gröna. Ja anteckna noggrant nu alla läsare: Jag dricker te i en blå stor kopp VIKTIG INFORMATION!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0