Garderobsrensning

Ja nu var hälften klart. Känner mig duktig, har rensat ut garderob nr.1. Nu återstår bara att lägga in det jag ska ha kvar och tvätta massa annat. Okej jag ska inte ljuga, låta mamma tvätta massa.
Ja ena garderoben är klar. Frågan är bra hur länge det dröjer innan kaoset är tillbaka igen? Jag förstår inte hur mina möbler gör när dom stökar till mitt rum! Eller det kanske är jag... men i alla fall
I garderob nr.2 ligger ett monster av kläder och väntar på mig. Stort i massa färger, material och jag tvivlar på att någon kommer levande ut ur den! Kommer bli överfallen om jag går in. Ja får ta den en annan dag.
Faktiskt den skrämmer mig, vad gömmer sig egentligen där? Dammråttor? Kläder från 4:an? Små hello kitty bh:ar? Vem vill rota upp saker som man helst vill glömma? Problemet är att jag är nyfiken, vem vet vilken skatt jag grävt ned där inne.
Helt tom! När hände det senast brukar ha en stor HÖG MED GREJER I DEN!
Låt er inte luras av den vita ytan, där i finns ett monster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0