Mönster

Jag har byggt upp mitt liv av ritualer. Speciellt när jags ska sova. Om jag ska lyckas somna så måste jag gjort dessa saker i denna ådring:
  1. Kollat att dörren är låst, jag måste rycka ned hantaget 5gg och sedan lägga hela min vikt på den en gång för och kolla att det verkligen är låst sedan rycka ned hantaget en gång till och luta mig mot den igen. Bara för och kolla att den VERKLIGEN är låst.
  2. Gå på toa
  3. Bädda om sängen och skaka av lakanet, annars inbillar jag mig att det finns smulor och liggger och vrider mig hela tiden. Det kliar över hela kroppen!
  4. Se till vad katten är. Har bra hörsel och blir jätteorolig när hon går runt utanför min dör. Hör alltså katten om hon går runt i huset. Har inga problem med ljud jag kan identifiera, som tåget eller om någon pratar.
Normal brud ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0