just not my day

När man jobbar i stallet vet man aldrig hur det går. Ibland flyter det på och allting går som det ska och andra gånger inte. Idag var det en av de sämre dagarna.
Det har blivit en ganska stor föränding i hur länge man jobbar. Anledningen förstår jag men i verkligheten fungerar det inte speciellt bra.
Häst rymmer och förstör sin hage, springer och förstör en annan hage. Båda hästarna rymmer och börjar springa runt som galningar. När jag springer runt med snö över knäna och försöker få fast dom så hoppar en häst till över staketet. Så då hade vi tre lösa hästar springande i full fart runt, runt, runt. ROLIGT!!! Vill ni träna skit i gymmet, det här fungerar minst lika bra.

Det har inte varit min dag idag, lyckades jag försova mig, hästar på rymmen, extra stressigt i stallet,  Jag lyckades spricka läppen och fick så och spotta blod i 10 minuter, MYSIGT så mysigt verkligen något att tippsa om och jag missade nästan bussen hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0