bäst häst

Lite ändrade planer men vad gör det? Jag red ut själv eftersom Matilda skulle iväg och jag kunde inte rida på förmiddagen. Spikklan hade i allla fall jättekul och jag är glad så länge hon är glad. Hon känns så otroligt possetiv på uteritter. Men som vanligt är jag mer orolig en hon. Jag är otroligt fåning men det släpper efter ett tag, skulle aldrig rida ut på någon annan ponny en Spikklel själv. För vilken normal häst skulle inte bli nervös över en orolig ryttare?
I alla fall efter ett tag så kan jag slappna av och kan njuta av det fina värdet med en finfin, sötsöt och snällsnäll ponny (som är bäst).
Nu måste jag plugga till matte prov, göra andra läxor och oroa mig inför individullea valet, MYSIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0