Dagens shopping

Ja det blev dom röda. Fanns inga bruna så det var ett lätt val. Om ni planerar och köpa dom var beredda och gå ned 1-2 storlekar. Väldigt stora! Har själv 32-34 på dessa och är i vanliga fall en 36:a. Men dom är också långa så det är bra för mig som inte är jättekort. Sköna är dom i vilket fall som helst, men skulle jag beställt dom tillexempel skulle jag fått en som är för stor storleken. I butiken sa dom att mycket av whitaker sortimentet är stora i stl. Så tänk på det, även täckena till hästarna är tydligen stora. Hur jag nu vet det är ja, kollade absolut inte på matchade täcken till transportskydden. TRALALALLALA, absolut inte...

Detta får räknas som ett extremt inpulsinköp, men det var ett sådant pris att det fanns ingen möjlighet att jag skulle kunna gå därifrån utan den. Det gick inte! I alla fall det blev ett skritttäcke i ull som var på rean. Fanns kvar i en storlek som passade och den fick följa med hem. Perfekt och ha när det är lite kallt och även om det går mot vår då den kanske kommer vara lite onödig. Men det kommer flera vintrar och även kalla vårdagar då jag kan använda den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0