Jag gillar listor (i punktform)!

  • Jag är beroende av post-it lappar. Okej jag har stora, små, i olika färger och former.
  • På dessa lappar skriver jag listor, jag skriver alltig i listor, helst i punktform...
  • Jag vill tatuera en Falk i nacken. Inte stor, liten och svartvit. Tänk när man fyller 18... (Vet jag kan prata med päronen men vågar inte ens försöka.)
  • Jag blir otroligt stolt när folk säger jag såg det på din blogg.
  • Det betyder att  1: folk läser min blogg. 2: Att de ofta gillade den. 3: min lilla bebis har trogna läsare, hej på alla er :D
  • Jag är på jakt efter den perfekta jackan, var är den?
  • jag har en grej för fåglar, skulle vilja vara en rovfågel för en dag. Tänk vad awesome!!!
  • Jag hatar Marabou MJÖKchoklad, hata mig inte :S
  • Eller, jag hatar mjölkchoklad över huvud taget.
  • Fast framförallt MARABOU!
  • Jag har blivit heltokig i alla dessas hästbloggar som dyker fram, VARFÖR?
  • Jag älskar och hata saker som för många andra älskar. Varför? För att ni gillar det för att alla andra gör det :@
  • Samtidigt som jag faller lätt för grupptryck, hur går det ihop? I wonder...
  • Jag börjar känna att denna lista går överstyr... punkter = <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0