Semlor

Här ska shoppas, äta semlor och njuta av att vara ledig. Fan underbart, helt underbart. Gillar min skola lite extra dagar när jag är ledig därifrån.

Nej nu vill jag shoppa bort mina bekymmer och trycka i mig en semla. Semlor är föresten den mest perfekta kreationen någonsin. Ska ätas som den är rakt av. Ni som tar av locket, fy! Ni som äter den med mjölk, idioter! Nej den ska ätas rakt av för bästa njutning, jag har till och med en anledning. Tar du bort någonting blir inte selman perfekt i balans. Om du tar av locket missar du florsockret i kombination med grädde, mandelmassa och bröd. Ska inte heller adderas något konstigt som mjölk eller liknande, det är också att förstöra den. Den ser ut som den gör av en anledning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0