bra

Kom precis hem nöjd med dagens hoppträning. Känndes bra, man ska alltid gå på känslan. Jag menar inte att det var superbra, hon rusade ibalnd och jag gjorde massa små och stora fel.
Hatar och skriva att det gick bra, för det låter så ... Som att här hoppar vi, det är helt problemfritt. Ne inte riktigt så är det ju. Kan inte gå runt och vara sur på att et gick dåligt här och där. Inte med ridningen i alla fall. Skulle jag bli arg när jag red skulle det bara sluta med att spikkel/hästen tolkar det som att jag är arg på henne, jag blir ytterst sällan om inte aldrig arg på en häst när jag rider. Jag kan göra är le och fortsätta för vad ska jag göra? Det är bara och vara envis och göra om det tills det går. Envis är jag bra på ;)!
Efteråt kommer jag ihåg bra bitar av träningen, att det gick bra eller bara bättre på en del eller sak kan ändra min hela bild av passet. Jag lever på den känslan, den biten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0