klaga på skolan/ stallet/ städa och dagens outfit

Så sjukt trött, ni anar inte vad trött jag är. Har gjort klart ett arbete i samhällskunskap nu. Några tankar om det är: JAG KOMMER BLI SÄNGT TILL ETT IG/ eventuellt IG - ! Ja ungefär så illa känns det, vad hände med den gamla hederliga inlämningsuppgiften i textform. Nehe, nu ska det vara hemsidor, tv program och annat. I den vanliga uppsatsen vet jag vad som ska göras och hur den ska göras. Men hur gör man det här på ett vettigt sätt? Känns inte som att det kommer bli bra, men vaskajagöra!

Till något helt annat, eftersom jag är så trött har jag inte haft tid och fixa alla grejer från stallet. Blöta leriga skydd, stövlar smutstvätt. Allting ligger mer eller mindre som en hög i källaren. Måste fixa det nu innan jag kraschar i sängen.

Varför inte göra det här inlägget mer spretigare genom att visa mina nya ridbyxor på? Ja varför inte. Kände att det här blev ett otroligt konstigt kombinerat klaga på skolan/ stallet/ städa och dagens outfit inlägg. Men det är jag för trött för att bry mig om.

 

Här har ni hur dom ser ut på, lite så där blekröda.

ridstövlar, en tjockare tröja, lädervantar och den svarta jackan var också på för så här varmt är det inte att jag bara hade på mig det där



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0