igår, idag

Förståtts var det USELT väder igår när jag tänkte ta lite fina bilder på spikklan ute. Det skjuter vi upp till nästa vecka istället, lovar ska fixa fram bättre bilder.

Men hon är så söt i alla fall. Kändes fin igår trots att jag bara han rida 40 min i ridhuset, det är bara ledigt till 16.00 sen är det bokat. Efter det red vi ut i små regnet på en liten kort tur. Jag har tid med det på helgerna och det är skönt för henne och slippa gå runt på ett fyrkantspår i ett ridhus hela tiden. Hon är så snäll att rida ut på själv att det inte är något problem heller. Under vintern orkar jag sällan rida ut eftersom jag tycker om att ha kvar mina tår vid liv och underlaget är inte det bästa trots att vissa av våra ridvägar plogas. Men nu ska vi försöka komma ut oftare, det är så mysigt.

Måndagarnas enda höjdpunkt, dressyrträning. Ska bli sjukt kul, hon kändes så fin förra veckan. Hoppas bara att det fortsätter som då. Man kan alltid hoppas i alla fall. Ibland går det ju bättre en andra gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0