those shoes are not made for walking

Tänker på nya VÅRskor. Ett par kommer troligtvis att bli ett par nya converse (som alltid). Jag vet att ha på sig converse nu är förenat med livsfara. Idag tog jag i alla fall risken med att använda dom. Klarade mig hyfsat förutom att jag såg ut som Bambi på hal is och höll på att falla x antal gånger. Men är det vår, ibland undrar jag om jag inte bara försöker lura mig själv. Vår... hmmm
I alla fall, nya converse ska jag ha men vilken färg? Jag har vita, marinblåa, svarta (läder), guldiga och gula. Dom vita är så trasiga att dom knappt går att använda, eller dom går inte och använda. Envisas ibland med och försöka. Kanske är det en bra ide att köpa nya vita. Har inga vanliga svarta men har i läder därför vet jag inte om det känns värt att köpa svarta vanliga. Dom gula och guldiga använder jag nästan aldrig, de gula är för STORA och gillar inte de guldiga. De marina är det inget större fel på men de är det senaste paret jag köpte så det är kanske inte så konstigt.

 

Ska jag vara tråkig och köpa vita/svarta eller köra på någon färg? Det kommer (självklart) inte bli någon skrikig färg utan kanske mer grått, olika nyanser av rött, grönt eller brunt. Kanske något mönster men då måste de vara svart/vita eventuellt med rött. Inget fan av FÄRGER direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0