love, like a warm summerbreeze


Ikväll är det hopptäning som vanligt på torsdagar och ofta nu mera är jag sjukt taggad. Det är så skönt, hade en svacka ett tag då hoppningen var piss och fick tvinga mig själv att gå. Galet kul att det är kul igen om ni förstår. Höll på att bli enbart dressyrnörd där ett tag.
Sådana här gånger saknar man när man var liten och föräldrarna dokumenterade varje lektion. De satt och frös på läktaren medans jag red om kring. De var där och var alltid vara till hands. Visst det finns aldrig något jag behöver hjälp av dom med längre så att dom inte vakar mig i stallet är lungt på det sättet. Men ibland önskar man att man hade en personlig fotograf som gav mig bilder som kan bli lite blogg material. Det skulle vara bra det!
Eftersom nya bilder lyser med sin frånvaro fick jag leta igenom lite arkiv och hårddiskar och kolla vad jag hittade!

Vet inte vem som tagit bilden, men är ganska säker på att det INTE är jag. Om någon känner igen den så lämna en komentar. Men GUD vad spinky och tjockis är söta ihop. Fast här är hon inte tjock alls. Förra sommaren efter betet där pratar vi tjockis. Har aldrg sett henne så FET, haha lilla spikklan.
Spikkel i sin sommarfärg, hon blir nästan vit-brun på sommaren istället för brun-vit. Vet inte heller om jag har någon annan sommarbild på Gibson utan eksemtäcket på. Kul att det fanns någon blid han inte är helt inpaketerad. Mina små favoriter ihop, söta som få♥. AHHHH vill ha sommar när jag ser det här!

Kommentarer
Postat av: karro

haha det är jag som tagit bilden! ;)

2011-03-20 @ 07:58:51
URL: http://hallucineramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0