smart planering!

Jag är sällan om inte mycket sällan ute i god tid. Planera längre en en vecka framåt är ingenting jag är bra på. Jag måste VERKLIGEN börja göra saker i tid. Lyckas alltid glömma det tills det är för sent/ nästan för sent.
I alla fall, skulle ha bokat en hoppträning för flera veckor om inte månader sedan. För en-två veckor sedan sa dom till att det var hög tid att boka. Gissa när jag tog tag i det och faktisgt bokade träningen? Ja max en timme sedan, MAX! Smart tjej. Men eftersom träningarna är i slutet av JUNI så tänkte inte jag på det. Det är så sjukt populära träningar på klubben att man måste boka månader i förväg, men självklart glömde jag det med. Men det fanns platser kvar i alla fall. Tror inte jag är den enda som är sen men det känndes som alla jag frågade redan hade bokat så blev lite rädd att platserna skulle vara slut. Men som tur var var dom inte det!

Charmtrollet då, lagom svettig.

Fast det possetiva med det är att hon har blvit smalare. Sdeljorden är nästan för stor nu.

Hittade även två RIKTIGT FINA blder på oss i hop. Altså det blir inte mycket fulare. Hahaha, men kan inte visa dom och ha någon form av självkänsla kvar. HEMSKT ÄR ORDET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0